Welkom Gast. Inloggen or Registreren

5 Antwoorden

Proximedia – klachten contract

Vraag van: 9135 keer bekeken Algemeen

Onlangs ben ik gecontacteerd door een vertegenwoordigster van Proximedia.

Het was laat op de avond en had al een zware kop van het werken, mooie belofte's en iets dat niet kon mislukken.

Na een maand nog steeds geen resultaat en geen Tablet PC zoals afgesproken.

Ondertussen reeds een advocaat onder de arm genomen, maar ze blijven facturen en herinneringen sturen.

Nu was mijn vraag of jullie ervaring  hebben met Proximedia klachten?

Op aanraden van mijn advocaat protesteer ik elk factuur zodoende dat ik tot nu toe niets betaald heb.

Ik had het al niet echt makkelijk maar nu zie ik echt niets positief in het ondernemerschap.

Help A.U.B.

5 Antwoorden



  1. Zelfstandigen.be

    Pijnlijk, Rosy…zeker omdat het hierbij altijd om kostelijke contracten gaat.

    Het regent sinds jaar en dag klachten m.b.t. de (wan)praktijken van deze firma. Er is wellicht geen enkel forum in Vlaanderen waarop het bedrijf hiervan niet beschuldigd wordt.

    Recent heeft ook Unizo zich hiermee gemoeid (http://www.hbvl.be/limburg/lanaken/bedrogen-door-websitebouwer.aspx). Misschien dat je hier jouw licht eens kunt opsteken? Hoewel jezelf al het nodige en het beste hebt gedaan d.w.z. een advocaat onder de arm nemen.

    Wij van onze kant kunnen hier niet aan verhelpen. Hoewel, we hebben ervoor gekozen hebben om een alternatief te ontwikkelen. Zie: http://www.zelfstandigen.be/goedkope-website

    Hoewel jij daar op dit ogenblik weinig aan hebt natuurlijk.

    Hou ons alleszins op de hoogte met betrekking tot het verdere verloop van jouw Proximedia contract. Wellicht dat andere (toekomstige) zelfstandigen er iets aan kunnen hebben.

    Laat dit voorval zeker niet knagen aan jouw ondernemerszin…succes!



  2. Dieter

    Beste Rosy,

    U bent zeker niet de eerste en enigste met dergelijke ervaringen bij dit bedrijf.
    Het is demotiverend, zeker als starter, als zoiets u overkomt.

    Ons bedrijf speelt op dezelfde markt als Proximedia maar benadert dit op een volledig tegenovergestelde manier. Onze klanten krijgen een kwaliteitsvolle website (die ze zelf eenvoudig kunnen beheren) tegen een eerlijke en transparante prijs. Wij werken niet met contracten en willen samen met onze klanten groeien!

    Wij willen u echt heel graag helpen en wij zijn bereid om u gedurende de looptijd van uw Proximedia contract gratis een SiteManager account en support aan te bieden.

    Enkel uw domeinnaam zal moeten overgezet worden (25€).

    Alle informatie vind je terug op onze website : http://www.sitemngr.com

    Als u vragen hebt, aarzel niet om ze te stellen en wij hopen om zo het geschonden vertrouwen in de internetwereld toch een beetje te herstellen.

    Geef niet op want er zijn zeker ook betrouwbare mensen op deze wereld die u willen/zullen helpen met het delen van uw passie!

    Dieter

    PS. Als er nog mensen zijn die met dergelijke wanpraktijken te maken hebben gehad, aarzel niet om mij te contacteren.



  3. Customer Service

    Beste Rosy,

    Graag wil ik mij even voorstellen als verantwoordelijke van de klantendienst van Proximedia. Jammer om te horen dat u ontevreden bent van Proximedia. Graag willen wij een oplossing vinden en voor een optimale opvolging kunnen zorgen. Helaas kunnen wij uw profiel niet terugvinden in ons systeem aangezien wij niet over genoeg gegevens beschikken.

    Ik zal dan ook persoonlijk uw dossier analyseren en in behandeling nemen. Indien u of uw advocaat ons een schrijven heeft gestuurd, zullen wij het niet nalaten dit nader te onderzoeken.

    Indien u bereid bent om samen uw dossier te bekijken, nodig ik u vriendelijk uit een e-mail te sturen naar infocs@proximedia.be

    Hopend op een gunstig antwoord.

    Customer Service
    Proximedia



  4. Freelance Linda

    Het siert de Customer Service dat men een oplossing wil zoeken voor de contract klachten. Vraag is of het niet beter is om structureel dingen te veranderen bij het verkoopsproces van de websites.

    Wij kunnen niet anders dan tot deze conclusie te komen na het lezen van de vele klachten op het forum van Testaankoop (http://www.test-aankoop.be/forum/Topic/410992?page=1)



  5. Peter De Bruyn

    Naar aanleiding van dit bericht op Startersforum en het feit dat (startende) zelfstandigen vaak doelwit zijn van malafide reclameronselaars, heb ik op Facebook een groep opgericht. Bedoeld voor starters en zelfstandigen die werden beetgenomen en zij die dat niet willen worden.

    Op die manier vermijden we meer van deze discussies op Startersforum. En dat niet alleen. We krijgen ook greep op het gebeuren d.w.z. dat we kort op de bal kunnen spelen en zo collega’s kunnen waarschuwen telkens er sprake is van ongeoorloofde of dubieuze praktijken.

    Ik nodig jullie dan ook graag uit om lid te worden van deze groep https://www.facebook.com/groups/laatjenietbeetnemen

    Ter informatie: het is een besloten Facebook groep.


Deze vraag beantwoorden