Welkom Gast. Inloggen or Registreren

2 Antwoorden

Onderscheid tussen ondernemer en freelancer voor belastingsdienst

Vraag van: 645 keer bekeken , ,
Boekhouden, Financieel

In Nederland wordt er onderscheid gemaakt tussen ondernemers en freelancers bij de belastingsdienst. Ondernemers kunnen beroep doen op gunstige fiscale voordelen zoals startersaftrek, zelfstandigenaftrek ... 

Wordt er in België ook zo'n onderscheid gemaakt? Ik kan namelijk niet meteen de voorwaarden die gepaard gaan met fiscale voordelen terugvinden.

Alvast bedankt!

2 Antwoorden

  1. Beste antwoord


    Carbofisc

    In België is er geen dergelijk onderscheid.

    Alain Carels
    http://www.carbofisc.be



  2. Thibault

    Dat is een opluchting, bedankt Carbofisc!


Deze vraag beantwoorden