Welkom Gast. Inloggen or Registreren

2 Antwoorden

Facturen Online bijhouden

Vraag van: 626 keer bekeken , ,
Boekhouden, Zelfstandig bijberoep

Hallo,

Tegenwoordig ontvangen we heel veel facturen online.

Moet je daarom alle facturen uitprinten om af te geven aan je boekhouder of als je controle over de vloer krijgt? Of mag jeje facturen ook online bijhouden?

Christophe

2 Antwoorden

  1. Beste antwoord


    Carbofisc

    facturen kunnen digitaal worden bijgehouden, maar voldoen verder wel aan alle voorwaarden.

    Alain Carels
    http://www.carbofisc.be



  2. Christophe Hollebeke

    Hoi Alain,

    Ok, goed om te weten.
    Vind dit makkelijker dan de papieren versies.

    Grtz,
    Christophe


Deze vraag beantwoorden