Welkom Gast. Inloggen or Registreren

5 Antwoorden

Facturen inboeken

Vraag van: 1023 keer bekeken , ,
Boekhouden, Zelfstandig bijberoep

Hallo,

Sommige onkosten facturen mag ik maar voor de helft inboeken van mijn boekhouder, bvb. gas en electriciteit, internet en telefonie, ...

Ik gebruik het online boekhoudprogramma factuursturen, voor zowel mijn uitgaande als inkomende facturen: https://www.factuursturen.be/?a=1339

Hoe moet ik deze facturen dan inboeken? Uiteindelijk staat het totaalbedrag op mijn factuur. Zelf het bedrag aanpassen in mijn rapportages, wat ik afgeef aan mijn boekhouder?

Christophe

5 Antwoorden

  1. Beste antwoord


    Vincent De Backer - Erkend Boekhouder

    Best aan uw boekhouder zelf vragen, software lijkt mij ook totaal onbekend.



  2. Christophe Hollebeke

    Hoi Vincent,

    Ok, volgende week afspraak met boekhouder.

    Christophe



  3. Cashaca boekhoudsoftware voor zelfstandigen

    Dag Christophe,

    Indien u graag zelf uw boekhouding voert in samenwerking met een boekhouder die alles vanop afstand volgt dan kan u https://www.cashaca.be gebruiken.

    Indien u een lijstje van de boekhouders wilt krijgen die op deze manier met Cashaca werken dan geef je ons maar een seintje.



  4. Christophe Hollebeke

    Hallo,

    Intussen is het probleem opgelost.

    Christophe



  5. Rosette Wulf

    Ik gebruik zelf Certifisc. Eenvoudige online tool, door lokaal boekhoudkantoor. Handig! http://www.certifisc.be/nl/diensten/114/uw-boekhouding-online


Deze vraag beantwoorden