Welkom Gast. Inloggen or Registreren

0 Antwoorden

Extra dagen presteren voor werkgever

Vraag van: 508 keer bekeken Financieel

Beste,

Ik ben al enige tijd op zoek naar een antwoord, maar tot nu toe zonder succes. Ik hoop dat u mij misschien kan helpen.

Mijn contract bij mijn huidige werkgever loopt op het einde van dit jaar af en mijn contract bij mijn nieuwe werkgever gaat van start op 1 januari 2015.

Nu zijn er enkele zaken die nog af te werken zijn, en mijn werkgever zou mij nog 8 extra dagen willen betalen, om dit in mijn vakantie en vrije tijd te doen, met de voorkeur nog zoveel mogelijk op dit jaar te boeken.

Is er een mogelijkheid om mij te betalen, en dit vanzelfsprekend ook aan te geven in mijn belastingen, zonder hiervoor zelfstandige in bijberoep te mogen worden.

Kan dit als occasionele kost worden aangegeven, zolang we onder 1393€ per jaar blijven?

Alvast hartelijk bedankt voor uw antwoord en prettige feesten.

Deze vraag beantwoorden