Welkom Gast. Inloggen or Registreren

2 Antwoorden

Btw verleggen op factuur.

Vraag van: 322 keer bekeken Boekhouden

Hallo als ik als zelfstandige in tuinonderhoud onderhoud ga doen bij een andere zelfstandige in belgiƩ.bij een bedrijf het groenonderhoud ga doen.moet ik dan altijd Btw verlegd invullen?niet gewoon aan andere zelfstandige 21% BTW aaanrekenen ?maar stel ik heb een jaarcontract voor tuinonderd,maar ik factureer maandelijks moet ik dan elke maand btw verlegd vermelden op factuur ?

2 Antwoorden

  1. Beste antwoord


    Hans Eynikel - boekhouder - fiscalist

    Beste,

    Als u tuinonderhoud factureert aan een andere btw plichtige, is dit steeds btw medecontractant

    http://www.hanseynikel.be



  2. Peter

    dan moet ik altijd btw verlegd op factuur vermelden!


Deze vraag beantwoorden