Welkom Gast. Inloggen or Registreren

2 Antwoorden

Aankoop koffiezet

Vraag van: 655 keer bekeken
Boekhouden, Zelfstandig bijberoep

Hallo,

Mijn eerste vraag op dit forum:

Laatst kreeg ik een reclame voor de aankoop van een koffiezet (incl. pads) voor het ontvangen van klanten.

Als webdesigner in bijberoep waarbij ik regelmatig klanten ontvang bij mij thuis vind ik dit best interessant.

In hoever is een koffiezet en alle toebehoren (pads, melkjes, suiker, koekje) aftrekbaar als onkosten?

Grtz,

Christophe

2 Antwoorden

  1. Beste antwoord


    Carbofisc

    Beste Christophe,

    Kosten zijn aftrekbaar als ze dienen om een inkomen te verkrijgen of te behouden. De bewijslast hierrond ligt bij u.

    Tevens zijn de beroepsmatig aanvaarde onthaalkosten voor 50% verworpen.

    Alain Carels
    http://www.carbofisc.be



  2. Christophe Hollebeke

    Hallo Alain,

    Bedankt voor je snelle en duidelijke antwoord.

    Mvg,
    Christophe


Deze vraag beantwoorden