Welkom Gast. Inloggen or Registreren

2 Antwoorden

Voorbeeld boekhouding zelfstandig bijberoep?

Vraag van: 9624 keer bekeken Zelfstandig bijberoep

Mijn vriendin is zelfstandige in bijberoep. Ze heeft echter nog geen vaste boekhouder omdat ze zelf alles in orde wilt brengen. Hebben jullie ergens voorbeelden van aankoop-, verkoop- en financiƫle dagboek die wij kunnen bekijken? En wat zijn interessante aftrekposten voor belastingen, specifiek gericht op het zelfstandig zijn?

2 Antwoorden

  1. Beste antwoord


    Boekhoudkantoor De Factuurwinkel bvba

    Ik stel voor dat je mij eens contacteert via e-mail: info@defactuurwinkel.be.

    Ik stuur dan wat info door.



  2. Peter Loomans

    Dries,

    Waarom maakt jouw vriendin geen gebruik van dit programma http://www.zwebshop.be/online-boekhouden.php?

    Het is een boekhoudpakket speciaal gericht op zelfstandigen (in bijberoep). De eerste vier maanden zijn volledig gratis. Na vier maanden zou je vriendin dan genoeg ervaring moeten hebben om het zelf proberen te doen.

    Als jouw vriendin na vier maanden niet wilt beginnen te betalen kan ze trouwens alle data naar Excel exporteren zodat haar werk niet verloren gaat.

    Lijst ter inspiratie van aftrekbare kosten: http://www.cashaca.be/aftrekbare_kosten


Deze vraag beantwoorden