Welkom Gast. Inloggen or Registreren

3 Antwoorden

Hoe geraak ik aan gegevens sociale kas?

Vraag van: 1054 keer bekeken Algemeen

Beste,

Geen idee of jullie me meer info kunnen verstrekken betr. volgende :

Kort : In de jaren 1995 of 1996 werkte ik een tijd als zelfstandige in een hotel. Ik herinner me dat ik toen een bijdrage aan de verzekeringskas v. zelfstandigen betaalde maar heb geen idee bij welke dat was, of hoeveel en of hoe lang.

Het adres van de werkgever heb ik ook niet meer. Het hotel is inmiddels van eigenaar veranderd. Enig idee hoe ik deze informatie ergens terug kan ophalen ?

Alvast dank voor uw reactie en veel groeten.

3 Antwoorden



  1. Stefanie Securex Ondernemingsloket

    Goedemiddag,

    U kunt best contact opnemen met het RSVZ en daar uw rijksregisternummer meegeven.
    tel 050 30 53 11
    http://www.rsvz.be

    Tot uw dienst en succes

    Mvg
    Stefanie Schaecht
    Client advisor securex



  2. freelancenetwork

    als je op Google even intikt sociale kas voor zelfstandigen samen met de gemeente of stad waar je woont, krijg je een lijst van alle aanbieders uit je buurt



  3. Mireille Coumans FM Partners Boekhoudkantoor

    Hallo Maria,

    Ja, het RSVZ kan je hierbij helpen. Echter het standaard antwoord is vaak: “Maar, mevrouw, u krijgt deze informatie vanzelf als u 55 jaar bent”. Laat je hierdoor niet afschepen. Ik heb hen ook als antwoord gegeven dat ik op tijd in kaart wil brengen hoeveel pensioen ik heb opgebouwd en bij een tekort op tijd wil beginnen om iets extra’s opzij te zetten. Dus heel verstandig als je hier tijdig mee bezig bent, want dan is het goedkoper om nog iets meer op te bouwen vanwege een langere looptijd.
    Vreemd, dat men dat niet stimuleert, i.p.v. een afstompend antwoord te krijgen.
    Ik heb het overzicht gekregen.

    Veel succes,
    Mireille Coumans


Deze vraag beantwoorden